Ridit barbacka, bland annat.

Jag har ridit barbacka idag, det var superoligt. Anledningen till det är för att medryttarhästen har lite skav och jag behöver ändå träna balans och sits. Fotorosa.blogg.se var där och tog lite bilder, så kommentera dom gärna. Och jag vet, sitter som en hösäck, ni får stå ut. ^^ Red tillsammans med min syster. :)
Min mamma kom även hem från ett jobb i Tyskland idag - jätteglad, har verkligen saknat henne. Hela dagen har varit väldigt spännande, har även extremt ont i baken och lite kramt - har nämligen inte ridit barbacka på väldigt länge, har dessutom träningsverk efter att ha tömt hela lösdriften på halm och skit. (med hjälp av kompisas ofc, gjorde det inte ensam). Så yes, ska bli spännande och se om jag är lika öm imorgon, haha. Tror det gått över då. Men som ni kanske redan listat ut ska jag iväg till stallet imorgon igen och rida barbacka igen. Myran får vänta lite med sadeln, och att rida barbacka innebär ju inte så mycket springturer - eftersom jag har fruktansvärt dålig balans. hehe ... Är dock väldigt glad över att få rida barbacka eftersom det är så mjukt och varmt, dessutom blir ju allt lite extra spännande. Man kanske glider av i en liten sväng, hahah.
Ha det så bra!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: