Härlig ridtur!

Yay, har äntligen fått komma ut och springa lite med medryttarhästen. Hade en härlig springtur igår(tisdag) men inlägget kommer lite sent. Riktigt skönt att få komma ut efter att jag har varit sjuk, känns lite befriande. Jag hade jätteroligt, och Myran bockade lite, antar att det var skönt för henne också att få komma ut efter att ha stått ett tag medans jag vart sjuk. Var i stallet i måndags också, red i skogen då. Hade jätteroligt då också, för mina två kompisar gick med sina hästar i skogsterrängen, och jag red barbacka. När vi kom tillbaka var dom helt slut och jätte frustrerade, hahah! Och jag hade knappt gjort någonting, var faktiskt riktigt roligt, men nästa gång ska jag nog ta och gå med Myran - behöver faktiskt röra på mig lite. ;)
Senare tror jag jag åker iväg till stallet idag igen. Nu när vi har en ganska lugn vecka i skolan är det skönt att ha tid att åka ut till stallet på dagarna, speciellt när det är fint väder.
Som sagt har jag varit sjuk i helgen, men börjar friskna till nu. Känns även skönt att det börjar bli varmare ute och solen är uppe längre, sommaren is on the way!



Postat av: Anonym

haha! Söta bilder

2012-04-25 @ 17:37:59
Postat av: Sandraphotographer.blogg.se

Sv Anonym; Tack så mycket! :D

2012-04-26 @ 16:43:11
URL: http://sandraphotographer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: