Barbacka ridning idag igen!

Har ridit barbacka idag igen, och är öm i baken, haha. Efter att ha ridit en stund i paddocken tog jag en tur i skogen, vilket var jättekul. Myran var pigg och glad hela tiden och tyckte att livet var superhärligt, vi delade lite känsla där tror jag! När vi kom tillbaka från skogsturen var vi båda nöjda och glada. En liknande tur igen kan man inte tacka nej till, märkte dock att hon fått ett sår som blödde lite när vi kom tillbaka, stackars Myran! :( Var i alla fall inte allt för farligt må jag tro. Har i alla fall varit en mycket trevlig dag med hästar och god mat när jag kom hem.
Firade valborg hemma med familjen och grillade kött och sådär - mycket smaskigt. Ha det bra!

I gallop.



I galopp.

I galopp.



Postat av: Anonym

KULIGT! :D

2012-05-05 @ 09:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: