Stallbesök + nytt ländtäcke!

Idag hade jag återigen en trevlig dag i stallet. Det blev ingen ridning men vi fotograferade hästarna lite snabbt. Vi hade tur med vädret idag och det var inte allt för blött och lerigt som det kan vara vissa dagar. Mina skor drunknade i alla fall inte i lera som senast. Att spendera några timmar i stallet är verkligen en bra sak att spendera tid på. Man får annat att tänka på när man är i stallet. :) Jag har även köpt ett länd-täcke med reflex till Spira som jag hoppas passar och ska även dra till Hööks imorgon och köpa benskydd som är på rea och kanske något mer om det finns något annat spännande!
Ha en fortsatt trevlig dag! // MVH, Sandra.
Fotograf: www.hstfoto.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: