Ännu en uteritt!

Idag har jag ridit ännu en långritt, den här gången tillsammans med 4 andra ryttare. Det var verkligen trevligt, fint väder var det också. Sådana här turer bör man göra oftare, haha. Jag tror att både jag och hästen hade roligt idag med lite galoppsträckor och klättring. En tur på drygt 2 timmar är mycket härligt, särskilt när ridvägarna är helt otroliga och med trevligt sällskap och en snäll häst! Jag är så nöjd! :) Idag har verkligen varit en mycket bra dag, jag längtar redan tills nästa ridtur. Mitt humör är på topp! Tyvärr försvann dock några bilder under överföringen, klumpig jag är... aja, lyckades i alla fall inte slarva bort några bilder på tinker fölet!

 
 



Postat av: Louise

Superhärligt! :D

Svar: Tack så mycket!
sandraphotographer.blogg.se

2013-07-04 @ 22:38:17
URL: http://hestfoto.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: